2 семестр 2021р.
Завдання 3 В клас
Всі треки за посиланням :
https://drive.google.com/drive/folders/1aux5weAjf_4RJo4ubMNJ83_TiJhmdOTz?usp=sharing
22.01
1. WB p.40, ex. 1( поєднати малюнки з відповідними словами), ex.2 (відповісти на питання , де знаходяться премети)
2. SB p. 58( cлухати , повторювати, виписати нові слова в словник, вивчити напам'ять), track# 4
21.01
18.01
Перейдіть за посиланням вкажіть прізвище та ім'я. Виконайте тест.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1222240
13.01-15.01.20
1.Smart World. SB p. 55, ex.1 ( слухати, читати)track #75, ex. 2( сказати про кого ця інформація), WB p. 36, ex. 1 ( заповнити розклад Антона та Марини ), ex.2 ( написати , в які дні у тебе англійська мова)
2. Smart time . SB p. 56 ( виписати слова в словник, вивчити ,) ex. 1( читати), ex.2 ( прочитати, сказати True( правда) False( неправда)
Передивитися відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=cyURDoM7Adg11.01.2021
Тема "Давай пригадаємо''
WB p. 35, SB p. 53, ex.2 ( написати про себе за зразком вправи)
Завдання на період з 18.05 по
29.05.
2 клас
Всі треки за
посиланням:
1. Phonics.
SB p.107, CD #84,85 ( слухати, читати )
WB p. 73
2. Я можу…
SB p. 99 ( читати, перекладати)
3 клас
Всі треки
цього розділу за посиланням :
1.Phonics
SB
p.
104, CD
#65, 66 ( слухати, читати),
WB
p.
72
2.
Давай пригадаємо.
SB
p.
106, WB
p.
73
5 клас
Плани на літо. Відпочинок
влітку.
p. 224-225, ex. 2 ( read and translate)
Vocabulary Box ( learn new words
)
10 клас
Повторення .
p. 251-252, ex.
1,2
2 клас
Всі треки цього
розділу за посиланням:
1.
Давай пограємо!
p. 94 , ex. 1( описати одяг дітей в різні пори року, за зразком ставити питання,
відповідати на них)
WB p. 59, ex. 2( написати пору року), ex. 3 ( дати правильну відповідь)
2.
Знайди розбіжності.
p. 96, ex.1 CD #64 ( слухати, читати) ,
ex. 2 ( дати правильну відповідь YES,
he/she is або NO, he/she isn’t. )
3.
Поговоримо про одяг
WB p.61ex.1 ( написати відповідну букву початку імені людини щодо опису)
ex.
2 ( намалювати або приклеїти фото людини, описати за зразком)
3
клас
Всі треки
цього розділу за посиланням :
1. Канікули
https://www.youtube.com/watch?v=LpiDIe9eBOA ( вивчити питальні слова)
SB
p.
101 , ex.1
( читати,
перекладати, дати відповіді на питання після тексту, розповісти про свої
канікули в минулому часі )
WB
p.
70, ex.1
(вставити слова
but- але або
and –та),
ex.
2 ( намалювати та
описати свої спогади на канікулах)
2. Story time. Part I “ Ведмежа”
SB p.
102-103, CD #63, 64 ( слухати,
читати, вивчити та записати в словник нові слова)
3. Story time.
Part II “ Ведмежа”
SB p. 102-103( читати), WB p. 71 ( прочитати та поєднати речення з малюнками)
5
клас
1. Україна – моя Батьківщина.
p. 212-213, ex. 5( a – read and translate, to learn new vocabulary; b –
answer the questions )
ex.5 ( write Agree/Disagree in your copybook)
2. Україна . Традиції та
звичаї.
Повторити правила
вживання та будову Past Simple, Present
Perfect за посиланнями :
p.217, ex. 3, 4 ( надіслати фото виконаних вправ)
10
клас
1.Контроль аудіювання
( на подвійному аркуші)
Listening comprehension
The II term
Name_____ Surname _____________
Треки за посиланням –
SB p. 238-239,ex. 2, 3, CD #36, 37
2. Контроль письма
( на подвійному аркуші)
Writing comprehension
The II term
Name_____ Surname _____________
Choose one of the following situations and write about it.
1. It’s not a secret that the Internet is
not as good and useful as you might think.
What dangers can you face in the Internet?
How can you protect yourself from
them? Formulate the Internet safety rules.
Why are they necessary? Make
a conclusion.
2.Sometimes, natural disasters happen in
our country, too. Heavy hailstorms,
for example, lead to underfloods in small
towns and big cities. Write a paragraph
about your ideas how to avoid natural
disasters in Ukraine. Estimate effects
of natural disasters on people. Express
your opinion. Make a conclusion.
3.Do we need art in our lives? Does
watching art matter? Does it make us smarter
or expose us to new ways of seeing the
world? What kinds of art do you most
enjoy looking at? Do you feel that art has
changed you in any way? Try to explain
and write a brief essay about the role of
art in our life.
4. Do you ever visit art museums? Do you
enjoy the experience? Tell about your favourite
painter and his / her works (describe one
of them). Express your opinion.
5. Sport is one of the most popular free
time activities of the young and old people
all over the world.
Which sports have you played? What is your
attitude to sport How can sport
help people in their lives? Tell about
your sports preferences. Write a “for”
and “against” essay. Make a conclusion.
6. There are more than 1.5 mln native
ukrainians in Canada. our countries are
different but at the same time they are
partly similar. In what way? Write
about differences and similarities in
nature, area, population, political systems.
Make a conclusion.
Завдання на період з 04.05 по 08.05.20
2 клас
Всі треки цього розділу за
посиланням:
1. Одягаємо ляльку.
p. 95 ( за зразком в.1
виконати проектну роботу . Виготовити модель ляльки з вирізок будь якого
журналу). За планом ex. 2 описати модель в звичайному зошиті :
1) Ім’я
2) Вона\ Він одягнена (-ий)
в….
3) Колір
4) За зразком в. 3 розповісти про свою модель ( відео
надіслати вчителю)
2. Традиційний одяг.
p.92 , ex. 1 (читати)
3. Smart World . Улюблений одяг.
p.96 , CD #63 (Вивчити нові слова , записати в словник)
3
клас
Всі треки цього розділу за
посиланням :
1. Our world. Події минулого
WB
p. 67 (надіслати
фото)
p. 98 , CD #59 ( вивчити нові слова)
ex. 1, CD # 60 ( слухати,
читати, перекладати)
ex. 2 ( усно, позначити
та скласти речення, чим займалася Кеті)
2. Grammar. Past Simple.
Negative sentences.
https://www.youtube.com/watch?v=v-TJYGFkOfE&t=23s вивчити
правило будови заперечних та питальних речень в Past Simple
3. Давай грати!
p. 99, 100
розділ « Grammar» ( повторити правило будови питального речення в Past Simple)
WB p. 68 , ex. 1( поставити
в правильну форму дієслово), ex.2 ( скласти правильні речення відповідно до історії
Кеті, за зразком)
WB p.69, ex. 1, CD #62 ( прослухати
аудіо запис та пронумерувати відповідно до дій зображених на малюнку людей,
імена над малюнком.)
ex. 2 ( дати
відповіді на запитання відповідно в. 1)
ex. 3 ( дати
відповіді стосовно себе)
5
клас
1. Загальні
відомості про Україну.
p.
206, ex.
1 ( уявити про те, що ви були у
Великій Британії, написати про це 7-8 речень за планом вправи )
– для тих, хто не надіслав фото з виконаним завданням !!!
p.
210-211, ex.
1 ( читати, перекладати), ex. 2( надіслати фото виконаної вправи)
Vocabulary box – виписати слова в словник, вивчити.
2. Українські
традиції.
Треки для аудіювання за посиланням ( контроль аудіювання):
p. 214CD#
71, ex. 2
p.230 CD#
74, ex.2
Роботу
виконати на подвійному листочку, підписати англійською, фото роботи надіслати вчителю.
3. Визначні
пам’ятки України
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Reading_comprehension/Ukraine_-_part_2_-_Kyiv_ut256815ul ( контроль читання,
перейти за посиланням, виконати завдання ,натиснути на FINISH , надіслати на пошту
вчителя sinkolena30@gmail.com )
10
клас
1. Розвиток
граматичних навичок
Повторення вживання часів групи Past:
p.
234-236 (надіслати
фото виконаних вправ)
2. Канада. Уряд Канади.
Контроль говоріння ( термін здачі 08.05 – відео розповідь на будь яку з тем :
1. What is painting for you? What artist or
painter has influenced you? What
kind of art is your country famous for? Is
there a future for painting or you
are one of the last survivors?
2. Do you play any
sports? What do you think is the most popular sport in the
world? What is the most popular sport in
your country?
3. What comes to your
mind when you hear the term “natural disasters”? What natural disasters can you
name? What was the last natural disaster you saw on TV?
4. What is common about the state systems of Ukraine and
the USA? How is the
head of the Ukrainian government called?
What do you think of your country’s
politicians? What qualities make a good
political leader?
5. Do you enjoy using technology? How much
time do you spend using a computer
at school or at home? How often do you use
the Internet? What can you say
about etiquette in the social networking?
Контроль письма.( термін здачі
08.05 - на подвійному листочку написати ім’я, прізвище)
Writing
comprehension
The II
term
Name_____
Surname _____________
Choose one of the following situations and write about it.
1. It’s not a secret that the Internet is
not as good and useful as you might think.
What dangers can you face in the Internet?
How can you protect yourself from
them? Formulate the Internet safety rules.
Why are they necessary? Make
a conclusion.
2.Sometimes, natural disasters happen in
our country, too. Heavy hailstorms,
for example, lead to underfloods in small
towns and big cities. Write a paragraph
about your ideas how to avoid natural
disasters in Ukraine. Estimate effects
of natural disasters on people. Express
your opinion. Make a conclusion.
3.Do we need art in our lives? Does
watching art matter? Does it make us smarter
or expose us to new ways of seeing the
world? What kinds of art do you most
enjoy looking at? Do you feel that art has
changed you in any way? Try to explain
and write a brief essay about the role of
art in our life.
4. Do you ever visit art museums? Do you
enjoy the experience? Tell about your favourite
painter and his / her works (describe one
of them). Express your opinion.
5. Sport is one of the most popular free
time activities of the young and old people
all over the world.
Which sports have you played? What is your
attitude to sport How can sport
help people in their lives? Tell about
your sports preferences. Write a “for”
and “against” essay. Make a conclusion.
6. There are more than 1.5 mln native
ukrainians in Canada. our countries are
different but at the same time they are
partly similar. In what way? Write
about differences and similarities in
nature, area, population, political systems.
Make a conclusion.
Контроль читання (термін здачі
12.05 )
Після виконання завдання натиснути FINISH, потім обрати опцію
- Email my answers to my teacher\ заповнити всі поля форми, надіслати на пошту учителя – sinkolena30@gmail.com )
Контроль аудіювання
(термін здачі 12.05 - на подвійному
листочку написати ім’я, прізвище)
Listening
comprehension
The II
term
Name_____
Surname _____________
Треки за посиланням –
SB p. 238-239, CD #36, 37
2 клас
Всі треки цього розділу за
посиланням:
1.Розкажи про свій одяг
Намалювати свої улюблені речі,
розказати та написати про них ( що це, який колір)надіслати вчителю відео
розповідь.
2.Розв’яжемо сканворд
SB p. 92 , CD # 57 ( виписати в словник , вивчити нові назви одягу)
WB p. 58 , ex.1 ( знайти та обвести в сканворді назви одягу, підписати під малюнком )
SB p. 92 , ex. 1, CD # 58, слухати, вказувати та читати.
3.Одяг в різні пори року
SB p. 94, CD #60 ( слухати, повторювати, вивчити, виписати нові слова в словник)
3
клас
Всі треки цього розділу за
посиланням :
1. Час на природі.
https://www.youtube.com/watch?v=cQB2obSYEXU
вчити правило
WB p. 66, ex.
1,2
2. Події минулого
SB
p.
96 , CD
#56 ( слухати, повторювати, вивчити,
виписати в словник нові слова )
SB
p.
96 , ex.
1, CD
# 57 ( слухати, читити), p. 97, ex. 2 ( читати, дати відповідь YES/NO )
В розділі «Grammar» слова виписати в словник, вивчити напам’ять:
Go –went – ходити, їздити have-had –мати take- took – брати
Swim- swam – плавати catch- caught –ловити
make- made – виготовляти
Eat- ate-їсти see-saw - бачити
5
клас
1.
Подорожуємо Європою.
p. 198 ( повторити будову речень в Present Perfect, таблиця
),ex.2 ( надіслати фото)
p.
199 ( вивчити правило в розділі Remember), ex. 4( надіслати фото)
2.
З історії Великобританії
p.
205, ex.3
( читати, перекладати, дати відповіді
на запитання, надіслати фото виконаної вправи)
p.
206, ex.
4 ( доповнити речення, надіслати
фото виконаної вправи)
Надіслати відео
розповідь про Велику Британію ( p.
195 ).
Текст ( p.
195 ) можна прослухати за посиланням
3.
Що я знаю про Великобританію.
p.
206, ex.
1 ( уявити про те, що ви були у
Великій Британії, написати про це 7-8 речень за планом вправи )
10
клас
1. Політичний
устрій Великої Британії та США
p. 229-230, ex. 7 ( схематично зобразити політичний устрій Британії та
США), ex.8 ( розписати, яка стаття відповідає наступному
твердженню)
2. Розвиток
граматичних навичок
Повторення вживання часів групи Past:
p.
234-236 (надіслати
фото виконаних вправ)
Завдання на період з 20.04 по 24.04.20
2 клас
Всі треки цього розділу за
посиланням:
1. Мій одяг
· SB p.88 , CD #50( слухати, повторювати за диктором, вивчити, виписати в словник нові слова)
· CD #51, SB p. 88, ex.1 ( співати
пісню)
2. Я одягаю…
SB p. 89, читати та
вивчити речення в розділі “Grammar”
· WB p.56, ex.1 , CD#53(
прослухати трек, поєднати речі Сенді та Денні ) , ex.2 ( написати відповідні речення – «I’m wearing – Я ношу», «You’re wearing - Ти носиш»)
3. Одяг мого друга.
·
SB p. 90 ,CD#54( слухати, повторювати за
диктором, вивчити, виписати в словник нові слова)
· ex.1 CD #55 ( слухати,
вказувати, читати)
·
SB p. 91 читати та вивчити речення в
розділі “Grammar”
· WB p.57 ex.1( написати ім’я дітей, які
одягнені в цей одяг),
ex.2 (
вставити відповідне слово I- я, You- ти, He – він, She – вона)
3
клас
Всі треки цього розділу за
посиланням :
1. Минулі події.
SB p. 94 ( читати, перекладати)
2. Я умію…
Виконати тестову роботу № 7 , за посиланням, надіслати фото. ( 3 завдання не виконувати)
3. Природа
SB p. 95, СD#54 ( вивчити нові
слова, виписати в словник), CD# 55 ( співати пісню)
5
клас
1.Поради для туриста
p.
195, ex.3 ( читати
перекладати)
https://www.youtube.com/watch?v=ul32LQ9Pahk передивитися відео, дати відповіді на питання p.
196 ,ex..4.
2.Великобританія. Загальні відомості.
p.
195, ex.3 (вчити
текст про Великобританію напам’ять, надіслати відео- розповідь до 01. 05)
3.Великобританія.
p.197-198 ( вивчити
правило вживання Present
Perfect
, неправильні дієслова)
GB
виконувати завдання на сторінках теми Present Perfect.
10
клас
1. Спорт і
дозвілля. Лексико-граматичний тест.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=104007 виконати завдання
Україна.
Країни виучуваної мови
2. Адміністративний
та політичний устрій України.
p. 224, ex2 (
read and translate)
p. 226 ( new
vocabulary)
p.227 , ex. 3 ( доповнити речення,
надіслати фото
Завдання на період з 13. 04 по 17.04
2 клас
1.Здорове харчування
SB p.87 , ex. 1,2,3 ( називати, вказувати)
2. Улюблені герої .Phonics (/θ/,/ ð/)
SB p. 106, ex.1,2 (CD # 81,82 слухати треки,
повторювати, читати) https://drive.google.com/drive/folders/1OxQqzp1RSs0mGSgXGjSY_UzUIE6mx3NG?usp=sharing
3. Тепер я умію…
Пройти тестування за
посиланням, вказати свої ім’я та прізвище,
зайти можна 1 раз до 17.04, о 14.00 тест закриється. Результати тесту НЕ надсилати.
Повторити всі слова теми, читати
чант с.106 ( надіслати відео читання чанту)
3 клас
Всі треки за
посиланням:
1. Storytime. Мій
вихідний день
SB p. 90 -91, CD # 48-49 ( слухати, читати, перекладати)
2. Storytime.
Правила безпеки
WB p. 63
ex. 1 ( поєднати з місцем розваг, хто, де був за
історією комікса) надіслати фото сторінки
ex.2 (обвести правильне слово were -були, weren’t -не були )
3. Phonics . Мій
учитель
SB p. 92, ex.1, CD #50 (
слухати, повторювати),ex.2 ,CD#51( слухати, читати)
WB p.64, ex. 1 , CD #52 ( прослухати, обвести
слова, в яких немає подібного звуку )
5 клас
1. Рідне місто.
https://www.youtube.com/watch?v=EfD2k9beP-4&t=5s повторити лексику
p. 184 ( опрацювати усно)
p. 185 (виписати в словник нові слова), ex. 5 ( читати, перекладати)
p. 186, ex. 6 ( в зошиті написати T/F, надіслати фото вправи )
2. Цікаві місця
Треки слухати за посиланням :
p. 186-187, ex.1 CD# 68 ( слухати, читати,
перекладати)
p. 187 (нові слова виписати в словник)
p. 188 , ex.3 ( надіслати фото
відповідей)
p. 189 , ex. 5, CD# 69 ( прослухати трек,
доповнити речення, надіслати фото)
3. Моя Батьківщина
p. 189 ex. 1
Скласти розповідь про своє місто спираючись на питання. Розповідь вивчити
напам’ять, надіслати відео.
10 клас
1.
Спортивні ігри. Обладнання для спорту.
p.212, 213 ( ознайомитися із складовими ессе – в таблицях )
p. 214-215,
ex.7a ( вставити linking words, які є на форзаці
підручника)
p. 215 , ex.8 ( написати ессе за планом)
2. Мої враження від переглянутого матчу.
p.
216 ex.
1 ( усно)
ex.2 (
письмово, надіслати фото)
ex.3( письмово, надіслати фото)
p. 216-217, ex. 4 ( усно)
Завдання на період з 06. 04 по 10.04
Опрацювати та відправити на перевірку до 11.04
( бажано до 16.00)
2
Клас
Всі треки за посиланням :
1. SMART WORLD.
Українські страви.
·
SB p.84,CD# 45 ( вивчити нові слова, виписати в словник) WBp 53, ex. 1
· SB p.84, ex. 1, ( слухати,
вказувати, читати ), CD#46 ,ex.2( прочитати, сказати Yes/No)
·
WB
p. 53, ex. 2( намалювати,
доповнити речення, розказати про улюблену їжу за зразком в.1, с.84 в підручнику
)
2. Англійський сніданок
·
https://www.youtube.com/watch?v=nOpV4UnPebo передивитися відео про англійський сніданок (English breakfast)
·
Намалювати
англійський сніданок
3. В магазині.
· https://www.youtube.com/watch?v=2HxaqkG44PE ( передивитися
відео, повторювати питання,навчитися ставити питання)
·
SBp. 85 ,
CD# 47(вивчити нові сова,
виписати в словник) , ex. 1 ( читати меню)
·
WBp.55, ex. 2 ( слухати, обвести
правильну відповідь)
Опрацювати та відправити на перевірку до 11.04
3Клас
(
бажано до 16.00)
Всі треки за посиланням:
1.Природні явища. Діалог
·
SB p. 86 ( вивчити і виписати нові слова) CD#
45 ,WB p. 60, ex. 1
·
SB p. 86 ex. 1 , CD #46 ( читати,перекладати, надіслати відео вашого читання)
· https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=762156 (виконати тест на повторення до 10.04, на сторінку можна зайти 1 раз,
заповнити поле ім’я, прізвище,
фото з результатом не надсилати, вчитель бачить у себе на
сторінці)
2.
Місця для відвідування в місті
·
SB p. 87, вивчити
правило будови заперечного речення, практикувати вживання дієслова was/ were , wasn’t/weren’t в ex.2,3,WB p.60, ex. 2,3
·
SBp 88, вивчити слова , виписати в словник ( парк атракціонів, цікавий, цирк) CD#47, WBp. 61
3.
Проєктна робота. Мій день.
·
SB
p. 89( читати,
перекладати)за зразком цієї вправи розповісти про свої вихідні, в минулому
часі! WB p.62
Опрацювати та відправити на перевірку до 11.04
(бажано до 16.00)
5Клас
1. Опис одягу
·
скласти розповідь( 6 речень про свої вподобання щодо
одягу) за зразком посилання:
·
Надіслати відео розповіді “ My favourite clothes”.
2. Складання листівки
SB p.171, ex.1,2
( написати листівку за зразком ,надіслати фото)
3. Повторення вивченого матеріалу.
Виконати 2 тести за посиланням (до 10.04, о 14.00 тест буде не дійсним, заходити 1 раз, фото
результатів не надсилати, вчитель бачить у себе на сторінці, ввести своє ім’я та прізвище).
Опрацювати та відправити на перевірку до 11.04,
роботи надсилати не пізніше 16.00
10Клас
1.Спорт в США
·
https://www.liveworksheets.com/search.asp?content=future+tenses (для відпрацювання теорії, на цьому сайті ви можете
одразу після виконання бачити свої помилки та результати).
·
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=653058 (виконати тест до 10.04, о 14.00 тест недійсний, заходити на сторінку можна 1
раз, фото результатів не надсилати, вчитель бачить у себе на сторінці.)
·
Tell about one kind
of sport in the USA (записати відео
розповіді, надіслати вчителю)
2.Олімпійські чемпіони України
SB p.209-210 ( new vocabulary), ex.1 ( answer in the copybook)
(
передивитися відео, підготувати розповідь про улюбленого українського
спортсмена, відео надіслати вчителю)
Завдання на період з 30.03 по 03.04
Всі
треки до підручника та зошита за
посиланням:
1. Розпорядок дня
SB p. 80 , CD # 39 ,вивчити нові слова ; WB p. 51, ex.1
https://www.youtube.com/watch?v=qD1pnquN_DM – дивитися відео,
вчити слова
SB p. 80, ex. 1( слухати, вказувати, читати) CD# 40; ex. 2 ( читати, сказати,
про кого це речення )
2. Годинник
SB p. 81, ex. 3, CD #41, слухати, повторювати
WB p.51, ex. 2 (дати відповідь на
питання,написати погодинно про свій розпорядок дня)
3. Проектна робота “My Day”
За
зразком виготовити ZIG ZAG-книжку, на кожній
сторінці намалювати і підписати ( англійською ) про свій розпорядок дня. (
фрази з вивченої лексики https://www.youtube.com/watch?v=qD1pnquN_DM)
4. STORY TIME.
https://www.youtube.com/watch?v=GnfTHsdTodA - дивитися відео, розрізняти здорову (HEALTHY) та нездорову
(UNHEALTHY) їжу
SB
p.
82 – 83 ( слухати, вказувати,
читати) CD#
42- 43
WB p. 52 ( пронумерувати)
3 клас
1 . TEST 6 “ FOOD”
Виконати тест № 6, надіслати фото виконаного завдання в зошиті, або
роздруківці даного тесту( 1 завдання не виконуємо)
2. Вільний час. Past
Simple( was, were)
SB p. 83 CD # 39 вивчити нову
лексику, СD
#40 співати,
вказувати
https://www.youtube.com/watch?v=k84r_QybB04 –
дивитися відео, вивчити правило
WB p.58 .
3. Розкажи історію
p.84
CD#42, вивчити
лексику, ex.
1, CD
# 43
слухати, читати, p.85, ex. 2, вказати.
Ex. 3, CD
#44
WB p. 59
5 клас
1. Прийменники
місця
GB &1 вивчити правило, p. 56, ex.1
SB p. 167 ( вивчити
таблицю)
SB p. 16 8 , ex.4,5
2. Одяг. Розвиток усного мовлення
SB p. 159, ex. 1 (доповнити, вивчити
напам’ять)
SB p. 170, ex. 3,4( письмова
розповідь про Holiday outdoors за допомогою
питань із впр. 3)
Підготуватися до
тестової роботи за пройденим матеріалом.
1. Відомі
англійські художники. Живопис. Лексико- граматичний тест.
SB p. 179 ( Опрацювати нову лексику), ex. 3( письмово)
SB p. 187 , ex. 7 ( спираючись на
інформацію ex.2, p.183)
SB p. 188, ex.1,2 ( письм.),ex.3
SB p. 191, ex 8 ( проектна робота про
одну з галерей)
Виконати тест в
зошиті, мені надіслати фото. 1 вар. – дівчата,2 вар. – хлопці.
1 завдання не виконуєте !
2. Улюблений вид спорту. Спортивні події
SB p.198 , ex. 1,2 ( вивчити нову лексику),
3 ( усно); p. 200, ex. 4 ( письм)
p. 201, ex.7 ( описати буь який
пункт)
p. 202-203, ex.1-5 ( усно), опрацювати нову лексику
Немає коментарів:
Дописати коментар